هی اسکول...


█نشکن دلمو...ـ█

??✘هـــــــے اسکــــول 
ایـــن خطـــے کـــه داری دنبـــال میکنـــے رد شـــاشـــ مـــاســ
ـ پـــس 
لیــــسِ عــــالـــے ، متعــــالــــــے✘?? 


مَـטּ آمبـولـانـωـ نیـωــتـم 

× ڪـِـــہ هَــر وَقـتـ بـِـہ فَـنـا رَفتــے × 

( : یـاـבَم بیوفتـ - - - ے : ) 


  من خوبـــــــم..! 

دیگه عاشق نیستم..  

  فقط گاهـــی به یادش که می افتم،  

 دلم تنگــــ میشود…

  این که عــــشق نیست…

 هســــــــت…؟ 

41640925653119828948.jpg



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت21:04---10 تير 1394
لایــک

ffrrmm
ساعت13:29---4 تير 1394


تو مرا نادیده بگیر …

و من …

بدنم روز به روز کبود تر می شود …

از بس …

خودم را میزنم ،

به نفهمی …!!!



دختر = LOVE
ساعت22:54---1 تير 1394
دختر تو خجالت نمیکشی بدون اینکه پست منو بخونی کامنت میزاری
خو من اینجا دارم زحمت میکشم برای شما دختر خوب و ناناز پست میزارم
دگ تکرار نشه خخخخ
راستی آجی من وب تورو لینک کردم این وبم رو هم بلینک میسی


یلدا
ساعت21:09---1 تير 1394
سلام آجی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

دختر=LOVE
ساعت2:53---30 خرداد 1394
ســـــــــلام این پستت لایک داشت
دخـــــــــــــتر کم قالبت رو عوض کن خـــــــــو
ممنون که میسری خـــــــــــــوآهری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|جمعه 29 خرداد 1394برچسب:,| 12:20|sαяα|

MiSs-A